I. საშინაო დავალება
ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა
II. საკლასო დავალება
III. შემაჯამებელი დავალება
I. საშინაო დავალება
შედეგები
|
1–4ქ
|
5–6ქ
|
7–8ქ
|
9–10ქ
|
ინფორმაციის
მოძიების წყაროები
|
იყენებს
მხოლოდ საკუთარ არსებულ ინფორმაციას
|
იყენებს
მხოლოდ სახელმძღვანელოს ინფორმაციას
|
იყენებს
მხოლოდ რამდენიმე საინფორმაციო წყაროს
|
იყენებს
მრავალფეროვან საინფორმაციო საშუალებებს
|
მოძიებული
ინფორმაციის შესაბამისობა
|
მასალა არ
არის საკითხის შესაბამისი
|
მასალა
ნაწილობრივ შეესაბამება საკითხს
|
მასალა
ძირითადად შეესაბამება საკითხს
|
მასალა
სრულად შეესაბამება საკითხს
|
მოპოვებული
ინფორმაციის ორგანიზება(ინფორმაციის წყაროების ნუსხა, ცხრილების ან დიაგრამების
სახითწარმოდგენა და სხვა)
|
მასალა არ
არის სწორად ორგანიზებული
|
მასალა
ნაწილობრივ ორგანიზებულია
|
მასალა
ორგანიზებულია, მაგრამ რთულად აღსაქმელი
|
მასალა
კარგად და მოსახერხებლადაა ორგანიზებული
|
მოძიებული
ინფორმაციის ანალიზი
|
ვერ იყენებს
მოძიებულ მასალას მიძნობრივად
|
ნაწილობრივ
მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას
|
ძირითადად
მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას
|
მიზნობრივად
იყენებს მოძიებულ მასალას
|
II. საკლასო დავალება
შედეგები
|
1–4ქ
|
5–6ქ
|
7–8ქ
|
9–10ქ
|
კვლევის
მიზნის განსაზღვრა
|
არასწორად
აყალიბებს მიზანს
|
ნაწილობრივ
სწორად აყალიბებს მიზანს
|
აყალიბებს მიზანს
|
სრულყოფილად
აყალიბებს მიზანს, განსაზღვრავს სპეციფიკურ დეტალებს
|
საჭირო
მასალისა და აღჭურვილობის განსაზღვრა
|
არასწორად
ჩამოთვლის საჭირო მასალას
|
ჩამოთვლის
საჭირო მასალას
|
ჩამოთვლის ძირითად საჭირო მასალას
|
ჩამოთვლის
ყველა საჭირო მასალასა და აღჭურვილობას
|
კვლევის
მიმდინარეობის აღწერა
|
არასწორად
ჩამოთვლის კვლევის პროცესის ეტაპებს
|
ჩამოთვლის
კვლევის პროცესის ზოგიერთ ეტაპს
|
ჩამოთვლის
კვლევის პროცესის ძირითად ეტაპებს
|
დეტალურად ჩამოთვლის კვლევის პროცესის ეტაპებს
|
შესაბამისი
ტერმინების ფლობა და ადეკვატური გამოყენება
|
არ იცნობს
ტერმინებს
|
ნაწილობრივ
ფლობს ტერმინებს, მაგრამ არაადექვატურად იყენებს
|
ფლობს
ტერმინოლოგის
|
ფლობს
ტერმინოლოგიას და ადექვატურად იყენებს
|
საშინაო
დავალების პრეზენტაცია
|
ვერ
გაიაზრებს დავალებას, ვინაიდან არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში
|
პერიოდულად
ასრულებს/ასრულებს და ისიც, არასწორად
|
დავალება
სრულყოფილად არა აქვს შესრულებული; მისი წარდგენაც უჭირს
|
შემოქმედებითად
უდგება ყველა სახის დავალებას; სწორად
გაიაზრებს მათ
|
III. შემაჯამებელი დავალება (დისკუსია, საკონტროლო წერა, ტესტი, პროექტი,
სხვა)
შედეგები
|
1–4 ქ
|
5–8ქ
|
9–10ქ
|
ინფორმაციის
გახსენებაზე ორიენტირებული დავალებები (დახურული კითხვები)
|
არ იცის
მასალა, შესაბამისად ძნელად პასუხობს უმარტივეს კითხვებზეც კი
|
იცის მაგრამ
არამყარად; უჭირს დასაბუთება
|
სრულყოფილად
ფლობს მასალას
|
ცოდნის
სიღრმეზე ორიენტირებული დავალებები (ღია კითხვები)
|
ვერ
პასუხობს
|
ცდილობს,
მაგრამ უჭირს საკუთარი მოსაზრებების დასაბუთება
|
ყველა
საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი, ასაბუთებს მას როგორც წერილობით, ისე– ზეპირად
|
წერით სამუშაოებში ცოდნისა და უნარ–ჩვევების
გამომჟღავნების უნარი
|
უჭირს
დამოუკიდებლად ნებისმიერი სახის დავალების შესრულება
|
ცდილობს
მაქსიმალურად გამოამჟღავნოს თავისი ცოდნა
|
იყენებს
ცოდნას, თანაც შემოქმედებითად
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
1-4ქ
|
5-8ქ
|
9-10ქ
|
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის განსაზღვრა
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი
გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს დაგეგმვა
|
ჯგუფმა სამუშაო ვერ დაგეგმა, ამიტომაც მისი საქმიანობა
სტიქიური იყო
|
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ დროდადრო უხდებოდა
გეგმიდან გადახვევა
|
ჯგუფმა სამუშაო კარგად დაგეგმა და შეასრულა გეგმით
გათვალისწინებული ყველა პუნქტი
|
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის
ფუნქციები არ განაწილებულა
|
სამუშაო იყო
ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო კარგად
იყო ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად
გადანაწილდა
|
|
ჯგუფის წევრთა ჩართულობა
|
ერთი (ორი) მოსწავლე აქტიურობდა მხოლოდ
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი აქტიური იყო
|
ჯგუფის ყველა წევრი აქტიური იყო
|
|
ჯგუფის წევრთა შორის ურთიერთობა
|
ჯგუფის აქტიურ წევრსა დაპასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ
ურთიერთობები იძაბებოდა
|
ჯგუფის წევრთა შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები
იყო
|
ჯგუფის წევრთა შორის
იყო პოზიტიური და საქმიანი
ურთიერთობები
|
|
პრეზენტაციის
შეფასების სქემა
შედეგები
|
1-4ქ
|
5-6ქ
|
7-8ქ
|
9-10ქ
|
შესავალი
|
ტრაფარეტული და უინტერესოა
|
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების, მაგრამ
ყურადღებას ვერ იპყრობს
|
საინტერესოდ არის მოწოდებული და შეესაბამება შინაარს
|
ეფექტურია, არატრაფარეტული, იპყრობს აუდიტორიის
ყურადღებას
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
ბუნდოვანია, საუბრობს დაბნეულად
|
მხოლოდ ნაწილობრივაა გასაგები, მოითხოვს დამატებით
განმარტებებს
|
გასაგებია, მაგრამ არის ხარვეზები, ითხოვს დაზუსტებას
|
წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია,
დამაჯერებელია
|
ლოგიკურობა
|
ლოგიკა დარღვეულია, არ არის კავშირი ნაწილებს შორის
|
ზოგიერთ ადგილს აკლია ლოგიკურობა, ზოგჯერ
არათანმიმდევრულია
|
ძირითადად ლოგიკური და თანამიმდევრულია, მაგრამ მკაფიოდ
არ გამოყოფს ნაწილებს
|
ლოგიკურია და კარგად ჩამოყალიბებული
|
არგუმენტაცია
|
არა აქვს არგუმენტები
|
არგუმენტები მცირეა და არადამაჯერებელი
|
არგუმენტები
აქვს, მაგრამ აკლია ფაქტობრივი მასალით გამყარება
|
არგუმენტი ბევრია და დამაჯერებელი, გამყარებულია
ფაქტობრივი მასალით
|
დასკვნები
|
არ არის გაკეთებული
|
დასკვნები ულოგიკო და გაუმართავია
|
ლოგიკურია, მაგრამ ყველა საკითხის რეზიუმირება არ ხდება
|
ლოგიკური და ორიგინალურია
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
ვერ ამყარებს კონტაქტს, საუბრობს გაურკვევლად
|
პერიოდულად ცდილობს აუდიტორიის ყურადრების მიპყრობას,
მაგრამ არ იცის რა ხერხებით
|
გრძნობს აუდიტორიას და ძირითადად კონტაქტს ამყარებს
|
ფლობს აუდიტორიას, ადექვატურად რეაგირებს მის რეაქციებზე,
ეფექტურად იყენებს ვერბალურ და არავერბალურ ხერხებს
|
პასუხები აუდიტორიის შეკითხვებზე
|
უჭირს პასუხების გაცემა
|
პასუხი არ არის სრულყოფილი
|
თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს
|
სრულყოფილ პასუხს სცემს ყველა შეკითხვას
|
თარიღი:
|
ინფორმაციის მოძიების
შეფასება
|
|||||||||
მოსწავლე
|
შეფასების
კრიტერიუმები
|
|||||||||
ინფორმაციის
წყაროების
არჩევა
|
მოძიებული
ინფორმაციის კვლევის
მიზანთან შესაბამისობა
|
მოძიებული ინფორმაციის
ორგანიზება
|
ქულათა
მაქსიმალური რაოდენობა
|
|||||||
0-3
|
0-4
|
0-3
|
10
|
|||||||
1.
|
||||||||||
2.
|
||||||||||
3.
|
||||||||||
4.
|
||||||||||
5
|
||||||||||
6.
|
||||||||||
7.
|
||||||||||
შეფასების ზოგადი რუბრიკა ტექსტური
ამოცანისათვის (წერითი დავალება)
·
ამოცანის მონაცემების ორგანიზება
·
ადექვატური აღნიშვნების შემოტანა
·
ამოხსნის გზების მოძებნა
·
ამოხსნის გზის რეალიზება და პასუხის მიღება
კონკრეტული
რუბრიკის ნიმუში
1.
ტექსტური
ამოცანა, რომლის ამოხსნა მოითხოვს განტოლების შედგენას და გაანგარიშებით ამოხსნას
საფეხურები
|
ქულები
|
·
განტოლების შედგენისათვის საჭირო მონაცემების ამოკრეფა ტექსტიდან და განტოლების
შედგენა
·
განტოლების გათანაბრება
·
ცნობილი და საძიებელი სიდიდეების გამოყოფა
·
განტოლების/ფორმულების მეშვეობით საჭირო გამოთვლების
გაკეთება
·
ამოცანის ამოხსნა და პასუხის ჩაწერა
|
0-2
0-2
0-2
0-2
0-2
|
2. ამოცანის
ამოხსნის შეფასების სქემა (რომელიც ფორმულით იხსნება)
საფეხურები
|
ქულები
|
·
ამოცანისათვის საჭირო მონაცემების ამოკრეფა ტექსტიდან,
ცნობილი სიდიდეების დალაგება და საძიებლის მითითება, შესაბამისი ჩანაწერის (მოცემულობის)
გაკეთება
·
ძირითადი ფორმულის/ფორმულების მითითება
·
ძირითადი ფორმულიდან/ფორმულებიდან საძიებელი სიდიდის/სიდიდეების
გამოთვლა
·
ფორმულაში ცნობილი სიდიდეების ჩასმა და ამოცანის კითხვიდან
გამომდინარე ყველა სიდიდის გამოთვლა და პასუხის ჩაწერა
|
0-3
0-2
0-2
0-3
|
3.
ტექსტური
ამოცანა, რომლის ამოხსნა მოითხოვს განტოლების შედგენას, ფორმულის/ფორმულების გამოყენების
და გაანგარიშებით ამოხნას
საფეხურები
|
ქულები
|
·
ამოცანისათვის საჭირო მონაცემების ამოკრეფა ტექსტიდან, ცნობილი სიდიდეების
დალაგება და საძიებლის მითითება,შესაბამისი ჩანაწერის (მოცემულობის) გაკეთება
·
განტოლების შედგენისათვის საჭირო მონაცემების ამოკრეფა
ამოცანის ტექსტიდან და განტოლების შედგენა
·
განტოლების გათანაბრება
·
ძირითადი ფორმულის/ფორმულების მითითება და იქიდან
საძიებელი სიდიდის/სიდიდეების გამოთვლა
·
განტოლების/ნივთიერებათა ფორმულების მეშვეობით საჭირო
გამოთვლების გაკეთება და საძიებელი უცნობის მითითება
·
ფორმულაში ცნობილი სიდიდეების ჩასმა და გამოთვლა
·
ამოცანის ამოხსნა და პასუხის ჩაწერა
|
0-2
0-1
0-1
0-2
0-2
0-2
|
თარიღი:
|
ექსპერიმენტის
|
შეფასება
|
||||||||
მოსწავლე
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
|||||||||
კვლევის მიზნის განსაზღვრა
|
საჭირო ინვენტარის განსაზღვრა
|
კვლევის შედეგის ვარაუდი
|
კვლევის მიმდინარეობის აღწერა
|
მონაცემების აღრიცხვა
|
მონაცემთა ანალიზი
|
დასკვნის
გამოტანა
|
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა
|
|||
0-2
|
0-1
|
0-1
|
0-2
|
0-1
|
0-2
|
0-1
|
10
|
|||
1.
|
||||||||||
2.
|
||||||||||
3.
|
||||||||||
4.
|
||||||||||
5
|
||||||||||
6.
|
||||||||||
7.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий